Zakup M5 E34

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Karol M5
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 13, 2008 20:03
Lokalizacja: Radom

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Karol M5 » czw sie 06, 2009 21:55

Ciężko chyba znależć coś lepszego do driftu :?:

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Bombel » czw sie 06, 2009 22:41

Silnik ode mnie... ;)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Zakup M5 E34

Post autor: czarny8800 » pt sie 07, 2009 16:44

Strasznie dziwi mnie że tak doinwestował w samochód i teraz chce go sprzedać, przecież nie zbuduję nic lepszego z nissana. W e34 z kompresorem 550 kucy v8 to najlepsze rozwiązanie plus zawieszenie, które go kosztowało 10, czy 15 tyś to tylko szkolić umiejętności w takim potworze. Kielce wygrał bez kompresora więc sezon był przed nim jeszcze.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Camil » pt sie 07, 2009 20:19

Kompresor byl bezsensem, mial zapas mocy. Dal za kompresor 8k euro.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » pt sie 07, 2009 20:30

czarny8800 pisze:Strasznie dziwi mnie że tak doinwestował w samochód i teraz chce go sprzedać, przecież nie zbuduję nic lepszego z nissana. W e34 z kompresorem 550 kucy v8 to najlepsze rozwiązanie plus zawieszenie, które go kosztowało 10, czy 15 tyś to tylko szkolić umiejętności w takim potworze. Kielce wygrał bez kompresora więc sezon był przed nim jeszcze.
Z tego co wiem to za zawias dal 12 tys. Tak mi kiedys mowil.
Autko widzialem raz w zyciu na zywo - jeszcze bez kompresora i powiem ze wymiatalo. Dobrze porobione a ten zawias to :shock: :shock: zero ugiec, pieknie trzymal bude, rowno :)

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Zakup M5 E34

Post autor: czarny8800 » sob sie 08, 2009 03:18

Dokładnie 12 tys już sobie przypomniałem że tak mówił mi na zawodach w kielcach:) Zawieszenie poprostu idealne do driftu było to widać na torze.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Bombel » sob sie 08, 2009 10:04

Ja myślę, że po prostu liczy na zwrot kosztów i zrobi sobie nowy projekt, może coś nowszego, szybszego w serii, wiecie sami, jak jest z przeróbkami.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Zakup M5 E34

Post autor: czarny8800 » sob sie 08, 2009 10:35

To się przeliczy:) nie wierze że ktoś będzie chciał ten samochód do driftu kupić, każdy woli sam sobie pod siebie wszystko wykonać. Nie ma co się oszukiwać u nas ten sport to droga zabawa. Zabawa w drift to tylko taka jaką wykonuje Polody to ma sens.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » śr sie 12, 2009 09:47

No panowie kto kupuje? Piekny kolor, ladne wnetrze (4 miejscowa). Motor z niskim przebiegiem w miare przystepnem cenie
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1msbyuzgny1

A tutaj cena dosyc ciekawa
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lqxsfermrtuv

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Koki » śr sie 12, 2009 10:10

Venom pisze: A tutaj cena dosyc ciekawa
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lqxsfermrtuv
Troszkę się ceni , nawet jak na nowy motor z przebiegiem 5500km cena moim zdaniem trochę za wysoka...

Jeżeli ktoś szuka ładnego poliftowego egzemplarza , to to auto może być ciekawą ofertą , właściciel jest długo znany na niemieckim forum e34m5 KLIK

A jeżeli komuś nie wystarcza bagażnik sedana to może ten poliftowy kombiaczek KLIK

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » wt sie 18, 2009 19:37


Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Dino444 » wt sie 18, 2009 19:47

Fajny wzor tapicerki.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » wt sie 18, 2009 20:22

Dino444 pisze:
Fajny wzor tapicerki.
Wlasciciel podal mi nr VIN BK02902 1990-04-04 Macaoblau met.
940 Options by BMW Individual
Auto na zdjeciach wyglada na czarne... hmm

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Dino444 » wt sie 18, 2009 20:34

Venom pisze:Dino444 napisał/a:
Venom napisał/a:
Czym Polska bogata:
http://moto.allegro.pl/it...l_oryginal.html


Fajny wzor tapicerki.

Wlasciciel podal mi nr VIN BK02902 1990-04-04 Macaoblau met.
940 Options by BMW Individual
Auto na zdjeciach wyglada na czarne... hmm
Foty kijowe a Macaoblau jest ciemny i nie trodno na kiepskich fotach pomylic. Pozatym widac ze auto jakies matowe z tylu od pasarzera strony. Wiec moze i bylo malowane. Noi polerka by sie przydala. No i ciekawe jak sie ma silnik.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
przemo8220
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 21:17
Lokalizacja: Myszków
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: przemo8220 » śr sie 19, 2009 22:32

witam wszystkich szczęśliwców posiadających M-ke.jestem nowym forumowiczem ale mysle że mogę dorzucić coś od siebie i nikt sie nie obrazi.Ogłoszenie przedstawione przez Dino444 to moim zdaniem kiepska inwestycja dla przyszłego posiadacza M-ki chyba ze zalega mu troche kasiury w portfelu.wg mnie żeby doprowadzić to auto do bardzo dobrego stanu zbliżonego do oryginału to nakład kilku ładnych tyś zł (mowa o samej budzie),na masce wgniotka i jak zauważył Dino444 prawy tył matowy i pewnie gdyby na zywca obejrzec to pewnie całą bude trzebaby poprawić no i ten hak mi jakoś nie leży.jak wiemy można zrobić to byle jak małym kosztem ale kupując dla siebie i robiąc dla siebie nie można szczedzić na kosztach.jak widać na fotach ktoś sie dobierał do panelu sterowania klimą i ten przetarty fotel to pewnie też niezły koszt żeby przywrócić go do odpowiedniego stanu.nie obraźcie sie ale sam wyglad doskonale sie komponuje z innymi pojazdami w tle na zdjęciach.pewnie jak każdy jestem ciekawy stanu "serca" tego kultowego auta.
Freude am Fahren

ODPOWIEDZ